Teklif ve Sipariş takibini nasıl yapabilirim ?

Teklif/Fiyat isteklerinizi iletişim sayfamızdaki formu doldurarak veya info@genplaza.com  adresimize mesaj göndererek hızlı geri dönüş alabilirsiniz.

Arızalı bir ürün için nasıl destek alabilirim ?

Tüm destek taleplerinizi Destek Talebi (Yardım Masası) sayfamızdan veya acil durumlarda  Arıza bildir sayfamızdaki formu doldurarak bize ulaştırabilirsiniz. Tutanakla cihazınızı teslim ediniz, size verilecek takip numarası ile servisteki cihazınızın durumunu web sitemizden 7/24 takip edebilirsiniz.

Garanti kapsamındaki cihazların tamiri için yedek parça gerekmesi veya tamir işleminin uzun sürmesi halinde; kurumunuza geçici olarak DEMO CİHAZ gönderilmektedir.

Uygulama laboratuvarınızda hangi hizmetleri veriyorsunuz ?

Uygulama laboratuvarımız Ankara merkez ofisimizde bulunmaktadır. Sistemlerimizin kullanım eğitimleri, demonstrasyonları veya uygulamaları, altyapısı güçlü bu merkezimizde verilmektedir. Projeleriyle ilgili cihaz veya kit alan müşterilerimize kullanım ve uygulama eğitimleri uzman biyologlarımız tarafından bu eğitimler ücretsiz olarak verilmektedir.

Ürünlerinize ait teknik belgelere nasıl ulaşabilirim ?

İlgilendiğiniz ürünün marka ve modelini belirledikten sonra ; iletişim sayfamızdaki formu doldurup mesajınızın iletileceği birim olarak ‘Satış-Pazarlama’yı seçerek gönderdiğinizde, teknik belgeler en kısa sürede tarafınıza gönderilmektedir.

Kit karşılığı cihaz kurulumu hizmetiniz bulunuyor mu?

Evet, projenizin bütçesine ve alacağınız kit miktarına göre kit karşılığı cihaz kurulumu yapılmaktadır.

2.El cihaz satışınız bulunuyor mu ?

Teknik destek hizmetini kesintisiz sunabilmek için stoklarımızda hemen hemen tüm ürün grubumuz için DEMO cihaz bulundurmaktayız. Proje bütçenizin durumuna ve ödeme vadesine göre bu cihazlarımızın satışını yapabilmekteyiz.

Teknik servis desteğini hangi şekillerde veriyorsunuz ?

İnternet üzerinden cihazın bağlı bulunduğu bilgisayara bağlanabilen online destek programları kullanılmaktadır, temel kullanım hatalarının hemen hemen tamamı (teknik bir arıza yoksa) hızlıca çözülmektedir. Ses ve görüntülü bu bağlantı opsiyonlarımız ile temel eğitim tekrarlarını garanti süresi dahilinde ücretsiz olarak verilmektedir.

Başka bir sorunuz mu var?

Başka bir sorunuz mu var?

Aklınıza takılan her hangi bir soruyu yanıtlamaktan mutluluk duyarız. İstek, ihtiyaç ve taleplerinizi iletişim sayfamızdan bize iletebilirsiniz.

Yardım